2014. november 11., kedd

Nyalóka a bátor oroszlán

A falka lány tagja  Lollipop a 7éves  fekete törpe schnauzer. Ő már felnőttként 6 évesen  került hozzánk amikor a lányom 3 hónapos volt. Tenyésztőtöl fogadtam örökbe, de már egy ideje tudtam, hogy érkezni fog hozzánk. A néhány rövidke találkozásból is éreztem, hogy Ő az én kutyám. Nem csalódtam.
Tisztán emlékszem a napra mikor hozzánk költözött. Egyedül mentem érte egy meleg nyári napon egészen pontosan augusztus 16.- án. Mit sem sejtve gyalogolt felém vidáman mint aki csak sétál egyet.  Amikor átvettem a pórázt szemrebbenés nélkül, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga jött velem, szépen bandukolt mellettem. Meglepő volt, majd ez a meglepődés  teljes ámulatba csapott át, mikor oda értünk az autóhoz  és ahogy nyitottam ki az ajtót a kisasszony azzal lendülettel ugrott be a kocsiba. Elhelyezkedett és nézett rám, hogy akkor indulhatunk. Mintha tudta volna, hogy innentől kezdve ő a mi kutyánk lesz. Az utat ami nem több 15-20 kilométernél hasonlóan nyugodtan töltötte.  Mikor beléptünk az ajtón a lányom épp üvöltött. Lolókám pedig szép nyugodtan a gyerekszoba felé vette az irányt, hogy megnézze a hangforrást. Jól megszaglászta és nyugtázta, hogy ő is itt lakik.
 Már több mint egy év telt el az örökbe fogadása óta. Sikerült megismernünk egymást. Lolika személyében egy nagyon kedves, de határozott és érdeklődő kutyusunk lett. A kiállítási rutin nem múlt el nyomtalanul pozitív értelemben. Bárhova megyünk mindig érdeklődve és lelkesen veti bele magát a környezet megismerésére. Amit más kutya hosszú percekig szagolgat, környékez azt ő másodpercek alatt felméri és eldönti, hogy foglalkozzon vele vagy tovább menjen.  A lépcsőket valamiért imádja amelyikre csak tud arra felmászik. Imádja az autózást, és a kanapé foglalást teljes terjedelemben.
 A másik jellegzetességét én csak Loli taszajtásnak hívom, ez egy figyelem felkeltő, vagy menjél arréb  mozdulat. Ez úgynézki, hogy a feje búbját betolja a cél tárgy alá, és egy naggyon határozott mozdulattal hátra hajtja a fejét. Ezt használja ébresztésre is.
Alapvetően nagyon gyorsan tanul, most készülünk a kutyaiskola házi vizsgájára.Bizakodó vagyok.
A lányommal roppant türelmes. Imád 'celebkedni' vagyis egyik kedvenc tevékenysége a hogyan lopja be magát az emberek szívébe és ez álltalában sikerül is neki.
Ő a mi Lolónk  Ez még csak a jéghegy csúcsa, mert újabb és újabb felfedezéseket teszek a kutyáinkkal kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése